ΠΙΕΡΙΚΗ - Συνεχής ενημέρωση - Δύναμή μας οι αναγνώστες μας - ΠΙΕΡΙΚΗ - Είστε η φωνή μας - pieriki.blogspot.com - Εδώ διαβάζεις ειδήσεις

23/4/17

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ-ΔΗΛΩΣΗ Βασίλη Δ.Νουλέζα Συνηγόρου υπεράσπισης Αρτέμη Σώρρα.

"Θα κριθεί από τους φυσικούς δικαστές του,ας έχουμε υπομονή και σεβασμό στην Δικαιοσύνη ".....

Διαφωνώ δικαιολογημένα ως νομικός και υπερασπιστής να αποκαλείται ένας άνθρωπος" απατεών ",όταν παρόλο πού έχει καταδικασθεί από το πρωτοβάθμιο ποινικό Δικαστήριο, με ποινή καθείρξεως οκτώ ετών ,έχει ασκήσει νόμιμα και εμπρόθεσμα δια πληρεξουσίου Έφεση κατά της ερήμην καταδικαστικής και άραγε αναβιώνει το τεκμήριο της αθωότητας τους μέχρι την αμετάκλητη καταδίκη του σε δεύτερο βαθμό.
Αυτό ακριβώς εννοώ όταν υποστηρίζω ότι δεν πρέπει ,δεν δικαιούται κανείς να αποκαλεί έτσι τον εντολέα μου Α.Σ. πριν κριθεί εκ νέου από το δευτεροβάθμιο δικαστήριο Πατρών βλ.Πενταμελές Εφετείο Κακουργημάτων Πατρών,όπου ενδεχομένως κηρυχθεί αθώος.
Άσχετα αν ο τηλεοπτικός Σταθμός ΣΚΑΙ προεξοφλεί ότι μόνον αναγνώριση ελαφρυντικών μπορεί να πετύχει και μείωση της ποινής του.!
\Η πρωτόδικη ποινή καθείρξεως για το οικονομικό έγκλημα της κακουργηματικής υπεξαίρεσης άρθρο.375 παρ 2 ΠΚ είναι αντικειμενικά υπερβολική και αυστηρή κατά κοινή παραδοχή της δικηγορικής κοινότητας και με βάση την τρέχουσα Νομολογία.
Εν πάσι περιπτώσει αυτή είναι η υποκειμενική νομική μου άποψη.
(Επίσης ειπώθηκε ότι η αυστηρότητα εξαντλήθηκε διότι ο εντολέας μου είναι αρχηγός πολιτικού φορέα,λόγω της δημοσιότητας γενικότερα.)
Άραγε κανείς απολύτως "ερευνητής δέν θα πρέπει να βιάζεται να αποκαλεί έτσι τον εντολέα μου,πριν την αμετάκλητη κρίση του δευτεροβάθμιου δικαστηρίου.
Σε ότι αφορά την Ε.ΣΥ. την εκπροσωπώ νομικά σε αυστηρά δικονομικά πλαίσια στην Αίτηση Ασφαλιστικών Μέτρων κατά Φ.Λ.Δικηγόρου Πατρών που πρόκειται να δικασθούν στο Μονομελές Πρωτοδικείο Πατρών στις 17.5.2017.είμαι ο συντάκτης του δικογράφου και έχω εντολή έγγραφη να παραστώ κατά την συζήτηση της.
Σε ότι αφορά δε την καταχρηστική αναφορά στον όρο ' εγκληματική οργάνωση" εξέφρασα την εμπεριστατωμένη νομική άποψη ότι μέχρις ότου απαγγελθούν κατηγορίες και περισσότερο μέχρις ότου καταδικασθούν οι φερόμενοι ως ύποπτοι τέλεσης κακουργηματικών πράξεων,,κανείς ,πολύ περισσότερα τα ΜΜΕ σεβόμενα τον Κώδικα Δημοσιογραφικής Δεοντολογίας και την Ραδιοτηλεοπτική Νομοθεσία ,δέν πρέπει σεβόμενοι το θεμελιώδες δικαίωμα δίκαιης δίκης ενός κατηγορουμένου του τεκμηρίου της αθωότητας ,να αποκαλεί τρεις και λίγο έναν πολιτικό φορέα λαμβάνοντας ανεπιφύλακτα θέση υπέρ της ενοχής εγκληματική οργάνωση,και προκαταλαμβάνοντας δυσμενώς την κοινή γνώμη πριν οι εμπλεκόμενοι κριθούν από τους φυσικούς Δικαστές τους.
Διαφωνώ με την νοοτροπία και υπερβολή των ΜΜΕ στην Ελλάδα να καταδικάζουν και να εμφανίζουν ως ένοχο κάποιον πριν προσαχθεί σε δίκη.
Για αυτό άλλωστε επιδόθηκε εξώδικη διαμαρτυρία της ΕΣΥ στο ΕΣΡ που υπογράφω ως πληρεξούσιος Δικηγόρος
Αυτό πρέπει να συμβαίνει σε ένα κράτος δικαίου ,σε μια ευνομούμενη πολιτεία όπου υπάρχει Σύνταγμα και έχει κυρωθεί με Νόμο η ΕΣΔΑ ο Χάρτης θεμελιωδών Δκαιωμάτων του Ανθρώπου και άλλα διεθνή Πρωτόκολλα .
Σε ότι αφορά τα περίφημα 600 δις των διεθνών ομολόγων κλπ δέν έχω καταρχήν καμία διάθεση να αναμιχθώ,δέν έχω άλλωστε αρμοδιότητα,εξειδίκευση αλλά και εντολή υπεράσπισης μέχρι τώρα να τοποθετηθώ ,ούτε είμαι σε θέση να αποφανθώ αν είναι γνήσια η πλαστά, δέν είναι το αντικείμενο μου αυτό είναι έργο της Τ.Ε και άλλων θεσμικών φορέων,όπως δήλωσα στο Δελτίο Ειδήσεων του Άλφα ,που θα έπρεπε να είχαν ενεργήσει εγκυρότερα και ταχύτερα.
Η διατύπωση υποκειμενικής άποψης στον τοίχο μου στο facebook παλιότερα και πρόσφατα οπότε ορίστηκα συνήγορος υπεράπσισης Α.Σ.(που τόσο προβλήθηκε για να πληγώ) δέν σημαίνει ότι μιλώ υπέρ της γνησιότητας η μη αυτών, δέν είναι άλλωστε δουλειά μου.
Δέν είναι νομίζω το μείζον θέμα.
Μόνο σε ανελεύθερα καθεστώτα όπως λχ στην Τουρκία ο Δικηγόρος φοβάται να πει δημόσια την άποψη του.
Έχω όμως σαν ενεργός πολίτης,αρθρογράφος 30 ετών,να εκφράζω γνώμη και να διατηρώ επιφυλάξεις ,να διεξάγω έρευνα; όπως λχ ο κ.Ρήνος για οποιοδήποτε θέμα μείζονος η μη σημασίας.
Όμως σέβομαι ταυτόχρονα επίσης τήν τελεσίδικη απόφαση του Μονομελούς Πλημ/κείου¨.Αθηνών του 2013 εναντίον της οποίας άσκησε Αναίρεση η κ Αντιεισαγγελέας του Αρείου Πάγου επί της οποίας αναμένουμε απόφαση της Ολ.ΑΠ..
Μέχρι τότε καλύτερον είναι να σιωπήσουμε όλοι..
Ασκώ με σθένος και ευσυνειδησία ,όπως ο "Κώδικας περί Δικηγόρων "ορίζει αλλά και ο ΚΠΔ τα υπερασπιστικά καθήκοντα μου ,με μέτρο στις εκφράσεις μου ,με ευπρέπεια και σεβασμό στον συνομιλητή μου ,όπως αρμόζει σε ένα συνήγορο,παρά τις αντιξοότητες την άδικη και αήθη στοχευμένη,προσβλητική προσωπική και άκρως σφοδρή επίθεση που δέχθηκα ακόμη και σε τηλεοπτικές ειδήσεις πανελλήνιας εμβέλειας αλλά και σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπου εκλήθην να εκπροσωπήσω τον εντολέα μου που είναι απών συνεπώς είμαι η φωνή του(μεταφέρω την θέση και γνώμη του),,η κοινή γνώμη είδε ,άκουσε και συνειδητοποιεί τι συμβαίνει,ποιος επιτίθεται χυδαία...
Τέλος θέλω να διευκρινίσω,ώστε να μην δημιουργούνται παρερμηνείες και εξάγονται  εσφαλμένα συμπεράσματα, η λαθεμένες εντυπώσεις ,τυγχάνω εκ γενετής Χ.Ο.από κεντροδεξιά οικογένεια και με εντελώς διαφορετική πολιτικοιδεολογική καταβολή,προέλευση ,στάση και φιλοσοφία από εκείνη της ΕΣΥ που απλώς νομικά εκπροσωπώ σε μια αστική δίκη και από το 2007 δέν είμαι ενταγμένος σε κανέναν πολιτικό οργανισμό..
(Το βιογραφικό μου τυγχάνει γνωστό) .
θα εκπροσωπούσα λοιπόν με το ίδιο μεράκι και επιμέλεια οποιονδήποτε μου δεινέ εντολή και μου κατέβαλε την κατώτατη νόμιμη αμοιβή μου.
Αυτή η εκ νέου διευκρίνιση κρίνεται επιβεβλημένη,διότι υπήρξε ανεπίτρεπτη άκομψη και απαράδεκτη επανειλημμένη προσπάθεια ταύτισης μου με τους εντολείς μου.(με ορολογία τύπου"οπαδός)
Τα νομικά μου επιχειρήματα και τα αποδεικτικά μέσα που διαθέτουμε , θα τα εκθέσω και θα τα καταθέσω στις δικαστικές αίθουσες όχι στην τηλεόραση.
Επαναλαμβάνω την απόλυτη εμπιστοσύνη των εντολέων μου στην ανεξάρτητη Δικαιοσύνη.
Βασίλης Δ.Νουλέζας
Δικηγόρος..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου