ΠΙΕΡΙΚΗ - Συνεχής ενημέρωση - Δύναμή μας οι αναγνώστες μας - ΠΙΕΡΙΚΗ - Είστε η φωνή μας - pieriki.blogspot.com - Εδώ διαβάζεις ειδήσεις

24/1/17

Ποιον παρουσιαστή του Alpha έφτυσαν στον δρόμο;

Έχουμε ακούσει κι αν έχουμε ακούσει για περίεργες ιστορίες για τους σταρ και τους θαυμαστές τους, αλλά και παράξενες αντιδράσεις τηλεθεατών, όταν βλέπουν από ...

κοντά ένα πρόσωπο που γνωρίζουν από την τηλεόραση! Αλλά αυτό που συνέβη στον Παύλο Σταματόπουλο, που βλέπεις στο «Σπίτι μου, σπιτάκι μου» στον Alpha, ξεπερνά και την πιο νοσηρή φαντασία!
«Εμένα πάντως μου έχουν συμβεί δύο πράγματα. Με πλησίασαν και μου είπαν ότι είμαι πολύ χάλια από κοντά, πιο face to face… πεθαίνεις και με έχουν φτύσει κιόλας στα μούτρα. Έχουν περάσει πέντε χρόνια, αν είχα κολλήσει τίποτα, θα είχε ήδη βγει. Ήταν την περίοδο του ΑΝΤ1 που ήμασταν στο πρωινό και από τότε νιώθω μια αγωνία κάθε φορά που με πλησιάζει κάποιος», είπε συγκεκριμένα ο Παύλος Σταματόπουλος.

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου