ΠΙΕΡΙΚΗ - Συνεχής ενημέρωση - Δύναμή μας οι αναγνώστες μας - ΠΙΕΡΙΚΗ - Είστε η φωνή μας - pieriki.blogspot.com - Εδώ διαβάζεις ειδήσεις

25/11/15

Μαθήτρια από την Κατερίνη "αποχαιρετά" την αγαπημένη της καθηγήτρια Όλγα Σφήκα

Πρόωρα και εντελώς αναπάντεχα έφυγε από κοντά μας η εκλεκτή συνάδελφος Όλγα Σφήκα. Θα τη θυμόμαστε πάντα για την συνέπεια, την υπευθυνότητα και την εργατικότητά της, για την αφοσίωση και το ζήλο, που επέδειξε
υπηρετώντας για πολλά χρόνια τη δημόσια εκπαίδευση αλλά και για την αγάπη, με την οποία περιέβαλε τους μαθητές της. Τα λόγια, που ακολουθούν, είναι γραμμένα από μία αγαπημένη της μαθήτρια.

«Αγαπημένη μου κυρία Όλγα,
Θέλω να γράψω κάτι να χαμογελάσετε εκεί που βρίσκεστε τώρα. Ψάχνω τα λόγια σε παλιά ημερολόγια, μα ποια ποίηση είναι αρκετή να μιλήσει για εσάς; Κρατώ μια φωτογραφία μας, από τότε που ήμουν ακόμα μαθήτριά σας. Χαμογελάτε… Είχατε μια λυρική ομορφιά και ψυχή σπουδαίας ηρωίδας. Μου λέγατε πάντα πως είμαι το παιδί που δεν αποχτήσατε ποτέ, και μου διδάξατε όλα όσα κουβαλώ στην καρδιά μου, ποίηση, αγάπη, ευτυχία, εκτός από αυτό το τελευταίο, το αναπάντητο «γιατί»· γιατί κανείς δε μπόρεσε ν’ αλλάξει το τραγικό τέλος της ιστορίας. Κρύβει άραγε το τελευταίο σας ημερολόγιο το μυστικό της λησμονιάς και της ευτυχίας; Φαντάζομαι τώρα θα χορεύετε λυτρωμένη στην κοινωνία των λουλουδιών και των αγγέλων. Και θα ‘ναι το χαμόγελό σας αιώνιο.
Αντίο, αγαπημένη μου κυρία Όλγα.»

 Η εκπαιδευτική κοινότητα εκφράζει τα θερμά της συλλυπητήρια στην οικογένειά της, στους συγγενείς και φίλους της και σε όλους της τους οικείους. Η Ε.Λ.Μ.Ε. Πιερίας θα καταθέσει ένα συμβολικό ποσό στη Μέριμνα παιδιού στη μνήμη της.

Καλό σου ταξίδι Όλγα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου