ΠΙΕΡΙΚΗ - Συνεχής ενημέρωση - Δύναμή μας οι αναγνώστες μας - ΠΙΕΡΙΚΗ - Είστε η φωνή μας - pieriki.blogspot.com - Εδώ διαβάζεις ειδήσεις

16/5/15

Αφιέρωμα του ένθετου της εφημερίδας Μακεδονίας <ΟΜΟΡΦΑ ΤΑΞΙΔΙΑ > στο 4ο Ράλι Ολύμπου 2015

Μία παράδοση που τείνει να γίνει θεσμός ξεκίνησε πριν από 4 χρόνια στην Πιερία με σκοπό την ανάδειξη ιστορικών οχημάτων από τη βόρεια Ελλάδα. Φέτος στο 4ο Ράλι Ολύμπου οι συμμετοχές άγγιξαν τις 45 και καλωσόρισε οδηγούς από Αλεξανδρούπολη, Δράμα, Σέρρες, Θεσσαλονίκη, Αλεξάνδρεια, Βόλο, Κατερίνη, Αθήνα και Κρήτη αποκτώντας πανελλαδικό χαρακτήρα.
Η ηλικία των οχημάτων κυμάνθηκε μεταξύ 1962 και 1985 με το παλαιότερο να είναι μοντέλο Polara Americanο 500 και τα νεότερα να είναι ένα Alpha Romeo Spider και ένα Cintroen 2CV.
Σε συνεργασία της Ελληνικής Ομοσπονδίας Οχημάτων Εποχής (ΕΟΟΕ), του Συλλόγου Ιστορικών Οχημάτων Βορείου Ελλάδος (ΣΙΟΒΕ), του Συνδέσμου Νέων Φίλων Σκοτίνας και του Συλλόγου Ξενοδοχείων και Ενοικιαζόμενων Καταλυμάτων Παραλίας Κατερίνας διεξήχθη το αυτοκινητιστικού ενδιαφέροντος γεγονός.
Οι συμμετέχοντες ιδιοκτήτες ξαναντάμωσαν στη διήμερη αυτή εκδήλωση στην Παραλία Κατερίνης, παρουσίασαν τα οχήματά τους, πέρασαν από τεχνικό έλεγχο και ετοιμάστηκαν για το μεγάλο αγώνα. Στην πολυαναμενόμενη βραδινή συνάθροιση ξαναθυμήθηκαν ιστορίες αγώνων, μας διηγήθηκαν ιστορίες οχημάτων και τσούγκρισαν τα ποτήρια για έναν καλό αγώνα. Στις 11 το πρωί το πρώτο μαρσάρισμα σήμανε και την έναρξη του αγώνα με την εκκίνηση κάθε ΙΧ να έπεται μετά από ένα λεπτό καθώς δεν είναι ράλι ταχύτητας.
Ο διοργανωτής της εκδήλωσης και δημοσιογράφος Απόστολος Λάγιος διευκρίνισε πως δεν πρόκειται για έναν αγώνα ταχύτητας αλλά για αγώνα "ρεγκουλαριτέ", δηλαδή ανάδειξη του οχήματος που θα καταφέρει να διανύσει συγκεκριμένη απόσταση με ορισμένη ταχύτητα σε συγκεκριμένο χρόνο.
Με μέση ταχύτητα τα 45 χιλιόμετρα την ώρα και αφετηρία την πλατεία Αγίας Φωτεινής στην Παραλία Κατερίνης, κατευθύνθηκαν προς το Ελατοχώρι, για να ολοκληρώσουν το 1ο σκέλος στο Ινδιάνικο Χωριό, με στάση για ξεκούραση. Η διαδρομή κάθε χρόνο επιλέγεται από τους διοργανωτές και μελετάται για την καταλληλότητά της, ενώ πάντα παρουσιάζει και ταξιδιωτικό ενδιαφέρον σε ξεχωριστό προορισμό.
Με πλήρη σηματοδότηση του αγώνα και τη "βίβλο" του ράλι το Roadbook, ο ρόλος του συνοδηγού είναι να καθοδηγεί τον οδηγό σύμφωνα με τους κανόνες που έχουν οριστεί. Με το 2ο σκέλος του αγώνα να παίρνει το δρόμο της επιστροφής προς την Παραλία και τους μικρούς της παρέας να ανεμίζουν τη σημαία του τερματισμού ολοκληρώθηκε ένα ακόμα ράλι.
Εν αναμονή των αποτελεσμάτων απονεμήθηκαν τιμητικές πλακέτες σε τοπικούς φορείς και νικητές χρήστηκαν στην κατηγορία F ο Οικονομίδης Διομήδης με Volkswagen 1200 του ‘68 και στην κατηγορία G ο Δουλγκέρης Χρήστος με Alfa Romeo Alfa Sud του ’76. Σχόλιο όλων ήταν πως τέτοιες δράσεις προάγουν τον ευγενή ανταγωνισμό και την καλή συνεργασία, γι’αυτό το λόγο επικροτούνται και αποκτούν διαχρονικό χαρακτήρα. Και του χρόνου!













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου